Kerkstraat 14 4286 BB Almkerk

• Gerben Westerlaken, jeugdouderling
  • Peter Wijnands
Kerkrentmeesters
  • Winfred van Dijk, voorzitter kerkrentmeesters & voorzitter kerkenraad, voorzitter@hervormdalmkerk.nl
  • Maarten Kammer, penningmeester
  • Arjan van Vugt

Contact: kerkrentmeesters@hervormdalmkerk.nl

Diaconie
  • Annie van Doorn
  • Martin van Drunen, voorzitter
  • Carolien Hoeke
  • Job Scheffer
  • Jeroen Schmidt, secretaris
  • Leendert Uithoven, penningmeester

Contact: diaconie@hervormdalmkerk.nl

Pastorale bezoekzusters & -broeder
  • David Blankers
  • Annie van Doorn
  • Laura Kraaijveld

Wijkindeling

Onze gemeente is ingedeeld in zes wijken.

Wijk 1

Hoefslag, Korf, Middenveld, Provincialeweg Noord tot rotonde, Provincialeweg Zuid, Schenkeldijk, Schoolslag, Sportlaan, Vlinderslag, Draf, Dressuur, Vierspan, Wisselslag en leden uit Dussen en Nieuwendijk.

Wijk 2

Almweg, Altena’s Laantje, Binnenhof, de Borchgravestraat, Broekgraaf, Brugdam, Brugstraat, Duylweg, Emmikhovenseweg, Hoekje, Kerklaantje, Kerkstraat, Koppel, Kruisstraat, Laagt, Midgraaf, de Werf, Woudrichemseweg tot rotonde, Zandwijk.

Wijk 3

Boompjes, van der Duyn van Maasdamstraat, Fresialaan, van Hogendorpstraat, van Limburg Stirumstraat, Magnolialaan, Meidoornlaan, Melkweg, Prunuslaan, Rozenlaan, de Sering, Sjersestraat, Wethouder Raamsstraat, leden uit andere plaatsen (met uitzondering van Dussen en Nieuwendijk).

Wijk 4

Ouderling: Juditha Sterkenburg
Bezoekzusters: Annie van Doorn & Laura Kraaijveld

Verpleeghuis Altenahove, zorgcentrum Antonia, Antonialaan, de Ster.

Wijk 5

Bloemweg, Doornseweg, Gantelweg, Groene Steeg, het Leen, Uppelse Hoek, Veldweg, Nieuwe Steeg, Provincialeweg Noord vanaf rotonde, Woudrichemseweg vanaf rotonde.

Wijk 6

Achterstraat, Anjerlaan, Burg. H. Blokstraat, Dirk van Clevestraat, Mr. L.A. Donkerstraat, Fabriciusstraat, Galerij, Graaf van Hornestraat, Graaf van Nieuwenaarstraat, Molenstraat, Prof. de Quayplein, de Ridderstraat, Vang, Voorstraat, Wiek, Zeil.