Kerkstraat 14 4286 BB Almkerk

Onze gemeente

De Hervormde Gemeente Almkerk is een actieve christelijke gemeenschap. We maken deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN). Op deze site vind je tal van activiteiten die door de gemeente worden georganiseerd. Er is veel ruimte voor jongeren en ouderen, zowel op zondag als op de andere dagen. Je bent van harte uitgenodigd je met ons aan te laten spreken door de goede boodschap van Jezus Christus.

Onze gemeente staat in de traditie van de reformatie met een evangelische inslag. Die kenmerkt zich vooral door een persoonlijke, warme geloofsbeleving. We willen gemeente van Christus zijn en in die hoedanigheid er zijn voor onze naasten, dichtbij en ver weg, opdat ook zij Jezus Christus mogen leren kennen.